Orkar inteee..

Höll på att skriva ett riktit långt inlägg, så stängde datorn av sej själv..? (:
Orkar inte skriva ett nytt, likadant (lika långt!) inlägg, så de blir ett litet istället. Är iallafall trött, har haft en riktit fullspäckad dag. Tog bussen till stan med Linn, mötte upp Felicia där och så for vi och äta och gick på stan. Sen for Linn och jag på träning, Felicia for hem till sej. Så kom vi hem typ 9-tiden, så då gjorde jag glasyren till mockarutorna som ska säljas i kiosken imoron. Nu sitter jag här.

Har förresten fastnat för Paramore, sitter och nördar alla deras låtar haha. :D

En av dem, den är nog min favorit. Älskar videon och hennes hår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0